12 Ocak 2011 Çarşamba

limonun hikmeti:)


 Arkadaşlar böyle kadınsal püfler vermek gibi bi misyonu yok doğrusu blogumun ama şunu paylaşmadan rahat edemeyeceğim. Bulaşık makinalarının rezalet bi kokusu oluyo hani  yıkama öncesi sonrası hiç farketmez. bunu önlemenin yolunu söylüyorum şimdi sıkmış olduğumuz limonu atmıyoruz(içime derya baykal kaçtı:)) öylece makinaya koyuyoruz ve bulaşıklarla beraber bi güzel yıkanıyor. Sonuç inanlımaz  oluyor mis gibi kokuyor ve marketlerdeki o pahalı makina esanslarından çok daha etkili. deneyin beni anacaksınız..
diğeri de limon tuzu. su ısıtıcınız kireçmi kapladı endişe etmeyin, kazımayın efenim:) hemen 1bardak suyla beraber 1 çorba kaşığı kadar limon tuzunu ısıtıcı içinde kaynatıyorsunuz tüm kireçler çözülüyor.ben yapıyorum ve sonuçlar harika oluyor.

4 yorum:

  1. aferın gamzecım hah ıste mıs gıbı bı ev hanımı oldun

    YanıtlaSil
  2. ahahahah sanırım :)bugün bide çorba yaptım ki inanamazsın dünkü dolmadan hiç bahsetmiyorum sem:)

    YanıtlaSil
  3. hiç duymamıştım...ev işlerine dönüşüm limonlu bulaşık makinesi açılışıyla olacak:))

    YanıtlaSil
  4. haha kokulu bi açılış olacak demekki mutlaka dene çok işe yarıyor.

    YanıtlaSil