15 Mart 2012 Perşembe

Örgü Supla



         Bu bir itiraftır!bu güzel servislerin modelini Mudo Concept'ten arakladım:) Hatırladığım fiyatı 12lira falandı. Almayım hem ucuza maleder hem kendim uğraşır yaparsam daha mutlu olarak kullanırım diye ördüm. Fakat geçen hafta uğradığımda fiyatı 5liraya inmiş:) yani ip parasıyla kafa kafaya geldi. Model merserize iple çok kalın düştü. Altın Başak Kroşe diye bi ip var almışım zamanında onunla çok daha güzel oldu. Bide kolalamak lazım. Kışın bu ipi bulmak zor yaz geldiğinde(inşallah gelir bugun bile kar yağdı) yemek takımıma göre 12 kişilik öreceğim.Oyee

3 yorum:

  1. bende bu ipten arıyorum amma bulamadım henüz..bu arada cokgüzel olmuş ellerinize saglık. Janset

    YanıtlaSil
  2. evet zor bulunuyor ip kışın özellikle ortalıkta hiç görünmüyor. ama ören bayan kroşe diye ararsanız rahat bulursunuz.
    teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ben merserizeyi bile bulamıyorum

    YanıtlaSil