4 Ocak 2011 Salı

yeni yıl

 Yeni yıl tatili için Çeşmedeydik cennetlik kankimiz SEM ile birlikte.. Çok sakin keyifli bi tatildi.Hava inanılmaz güzeldi bu mevsimde olmayacak şey. İlk kez gittik ve sanırım bundan sonra oraları bırakmayacağız::))Umarım yeni yılda bu tatil gibi huzrlu sevdiklerimle birlikte geçer bide sağlık olsun başka bişeye gerek yok.

Çeşme'den ayrılacağımız gün yağmur başladı böylesi de bi şans:)

Alaçatı'dan aldım bu örgü bilekliği. tabikiii bende deneyeceğim:)
bilekte de çok hoş duruyor. peki SEM'in meyve görünümlü sabunları??hmm iştah açıcı.

11 yorum:

  1. örgü bileklik şahaneymiş! :)

    bu arada bu da benim blogum, belki bakmak istersin!

    http://lacivertojelikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. lacivertojelikız; seni takip ediyorum bile kitap yorumlarına bayıldım..

    YanıtlaSil
  3. ne güzel Çeşmeeeee....Ben de gidicem beni de götür Gamzeeeeeeee....

    YanıtlaSil
  4. tabi bebişle beraber götürürüm sizi..

    YanıtlaSil
  5. süpermiş cidden örgü bileklik, bayıldım (:

    YanıtlaSil
  6. Bloguma hoşgeldiniz. Herzaman buyrun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. hoşbulduuk:) sıksık ziyaret edeceğim bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  8. Ah ah Çeşmeyi özledim! :) Ve de bileklik güzelmiiiş, kombinlesen de görseeek :)

    YanıtlaSil
  9. hakkaten ahh çeşme:)) kombini yapacağım ama başka bi foto ekledim bilekte de çok tatlı duruyor.

    YanıtlaSil
  10. Amin canım hepimiz için güzel geçsin, bileklik çok romantik.

    YanıtlaSil