4 Mart 2012 Pazar

6



         Huysuzum, uykusuzum, inatçı keçim,cin gözüm, hayatımın anlamı canım oğlum artık tam 6 aylık(yazıyla altı:)). Çabuk ve kolay geçmedi sevgili blogger kardeşlerim bu altı ay. Tam altı aydır geceleri 3saat uyku uyumadım,kuaföre sinemaya, tiyatroya, tunalıya, kızılaya,dost kitapevine gitmedim uğradıysamda keyif almadım. Aklım beynim ruhum tam altı aydır bu sıpada. Sılanın meşakkatli yollarında yalnız başıma ruhumu, nefsimi terbiye ederken annelik denen denizin içinde vatozlarla, köpek balıklarıyla savaşıyorum.. 
           Oğlum yarı yaşında,yaşını tamamlandığınıda delikanlı olduğunuda görür bu gözler inşallah. Ama yavrucum söyleyim ilerde bana bu çektirdiklerinin hesabı sevilinden olmadı karından sorulacak acısı çıkartılacak nihaha. Ee bu işler böyle:)


2 yorum: