1 Nisan 2012 Pazar

7.ay

Oğlumun 7.ayı bitti. Ukuları hala düzensiz. Gece abartısız her saat kalkıyor.Dolayısıyla ben hala perişan. Oğlum kalkmaktan babacıkta her sabah uyandığında''nasıl uyudu?'' sorusunun cevabı sonrası niye diye sormaktan bıkmadı. Bendeki cevapta hala aynı. BİLMİYORUM. Ama şunu biliyorum açlıktan olmadığı kesin. Neyse hayırlısı acılara gark olduk artık:)
Ay dönümü yaklaşırken canım oğlumun ilk dişi patladı. Sağ alt diş bir hafta sonra yanındaki de patladı. Hala emekleyemiyor tabiki anne ve baba da diyemiyor.Oğlumla ilgili beni sevindiren şey insanlara öcü muamelesi yapmıyor tabiki yabancılayıp iyi bir süzdükten sonra gülümsüyor.Cok severdim güleryüzlü bebekleri benim oğlumda çok güleç..
Ek gıdaları geliştirdik. Yumurta sarısından ufacık veriyorum kahvaltılarda.Fakat ne yiyecek sorunsalı da ayrı bir trajedi yutmakta zorluk çektiği için sürekli ona uygun şeyler yapmak sıkıntı yaratıyor.
Havalar daha iyi dışarı hava almaya çıkabiliyoruz. Bakalııım bu ay neler olacak.
(ayın bonusu teyzenin ziyaretiydi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder