17 Nisan 2013 Çarşamba

annelik he zaman toz pembe değil!

Blogcu Anne 'nin kitabını aldım bi solukta okudum. Çok iyi vakit geçirdim, içimden sürekli' ya evet ya evet bende tam böyle düşünüyorum' yada ah şunları bide bizim baba okusa dedim sürekli. Hislere tercüman kesinlikle.
İşte bende tam böyle düşünüyorum dediğim bazı alıntılar:

ikinci çocuk mevzusu, mahalle baskısı ve kardeş gereklimi sorunu ''...tamda ilk çocuğun enkazını yeni kaldırmışken.. kocayla aramızı düzene sokmuşken.. geceleri uyumaya başlamış, emzirmeyi bırakmış,  belki tuvalet eğitimini bile tamamlamışken... sil baştan bunları yaşamak akıl karı mı? ...aklımızın sürekli onda, kalbimizin onunla birlikte dışarıda attığı bir kişi varken, onan birtane daha yapmak delilik değil mi?

çocuğun ağlaması( ve/veya uyumaması) ...'' ve fakat ömrü annelik hayatımda beni en çok deli eden soruların başında 'niye ağlıyor bu çocuk?' sorusu gelir. annem kayınvalidem,babannem diğer aile büyükleri ve tabiki çocuklarımın babası, evimin direği, gözümün bebeği kocam bu soruyu her daim bana sormaktan çekinmemişler, beni olur olmaz yanıtlar vermek zorunda bırakmışlardır....çoğu zaman bu sorunun öyle tek bir cümleye sığdırılabilecek bi yanıtı yoktur.''

en beğendiğim yerlerdi daha neler neler. kitap içersindeki baloncukların herbiri duvaralara yazılacak kadar kıymetli.

 Etrafımdaki herkese tavsiye ettim. Alınız okuyunuz:)

1 yorum: